I més, i més microrelats!!

Sense tot i amb res



Sense saber ben bé cap on tirar, va pendre la humil decisió de no deixar-se enganyar. ‘Tu vida és una mierda (y lo sabes)’, deia una pintada llibertària a una paret de camí a la feina. ‘Organitza’t i lluita’, els posters del bar del jovent combatiu (fumeta i melenut). ‘Comunisme o caos’, la signatura del mail d’un amic del Facebook dels de 24/7 online. S’havia acabat. Ara sí que de la casa a la feina, de la feina a casa. I prou birres. Ordinador espatllat perquè sí. I en passar per davant de les pintades, ulls clucs. “Que caigui sol, tot plegat. Ni una pista més, a aquests malparits que tot ho decideixen sols i en profit propi. Que peti! Que els petin! S’han acabat les lluitetes de mig gas!”. Amb el camí ara sí clar cap a casa, des de la feina, va pensar que ja estava més tranquila. Amb una missió final: no fer res i veure com tot explota, pel cap o per la pota. Sola. Sense res a fer.



Autor/a: Tirallonga

-----------------------------------------------------------------------------------

Entrepans



 Què et passa? Que no tenies paper de plata? – Digué en Francesc, en veure l'entrepà d'en Toni embolicat en paper de diari.
 Doncs no, jo no tinc paper de plata. Jo només tinc paper de diari, ja que llegeixo el diari cada dia.
 Doncs jo m'estimo més llegir el paper de plata. - Respongué en Francesc, mentre desembolicava el seu.

Autor/a: Ortius

----------------------------------------------------------------------------------


XOCOLATA




·Pare compra'm xocolata
·D'acord agafa aquesta.
·No pare, jo vull el del Nesquik
·No, el de Nesquik crec que no el voldràs comprar
·Per què?
·Perque per fer xocolata cal cacau que ve de l'Africa i Nestle, la companyia que fa la xocolata que tu vols, té a nens com tú agafant el cacau, els compren com esclaus i els fan treballar dotze hores diàries. No poden anar a l'escola, mai podran llegir ni escriure i si es fan mal ningú te cura d'ells. A tu t'agrada que li facin això a altres nens perque tu puguis menjar xocolata? Per això et deia que agafesis l'altre, es de comerç just, hi treballen homes i dones que reben un bon tracte i un salari digne. Quina xocolata agafaras ?



Autor/a: Dani Montes