MICRORELAT Nº 8


                                           RESCATADA

Un dia 30 de Juliol vas venir i em vas dir s'acabat la nostra relació no té continuitat ha arribat a la seva fi. Jo amb els ulls plens de llàgrimes, vaig dir, si hi estic d'acord.
Encara que el meu cor s'estremia de dolor, el meu cap deia si ho estas deixant l'odies a mort,deixa'l que marxi.
És per aixó que encara que la SENSIBILIDAD QUIMICA MULTIPLE m'hagi fet trencar la nostra relació li dono les gràcies per haver-me RESCATAT de totes les persones tòxiques com tu i haver descobert en aquest moments tant terribles per mi, qui són els meus amics i amigues de veritat que per a mi són en realitat companys i companyes que com jo que pateixen el mateixe sofriment de la malaltia i aquells que en la teva vida de cada dia a dia es compten amb els dits de la mà.
                                                                                           NEUTES